مسابقه کلید !!!

سلام ...

اگر اهل تلویزیون نگاه کردن باشید به احتمال زیاد مسابقه ی کلید رو تا به حال مشاهده کردید. اگر به صفحه ی مربوط به این مسابقه در سایت شبکه ی 3  سری بزنید با این تعریف رو به رو می شوید : این مسابقه  در فضایی کاملا شاد و مفرح با حضور 2 یا 3 زوج جوان به همراه 3 تا 10 نفر از بستگان هر زوج بعنوان یاور شرکت کنندگان اصلی ، در زمینه های معلومات عمومی و سایر مهارت های زندگی چون شناخت متقابل ، امور تربیتی، امور فنی ، امور ورزشی، آشپزی، خیاطی و خانه داری به رقابت می پردازند. اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است.

تا این جای کار که مشکلی نیست. اما بد نیست هر از گاهی هم پای این سریال بنشینید و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد هم ببینید. قسمت اخیر این مسابقه که در تاریخ 14 دی ماه 92 پخش شد حاوی بخش هایی بود که خود دست اندرکاران مجبور به سانسور آن بخش ها شده بودند !! در بخش خوانندگی آقایان، آهنگی هایی گذاشته می شود و آقایان باید لب خوانی کنند. ولی کاش فقط لب خوانی بود !!!

دست و جیغ های خانم های تماشاچی و حرکات ریتمیک خواننده ی فرضی فضا رو بیشتر شبیه برنامه های ماهواره ای کرده تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ...

در قسمت اخیر همسر این خواننده ی فرضی از آقای خواننده می خواهند که بیاید و دور خانم بچرخد و آقا هم که دریغ نمی کند... جالب این که بخش هایی از این قسمت سانسور شده بود و کاملا مشخص بود. حالا چی بوده خدا می دونه ... دقت کنید که موضوع مورد بحث این جا حرکات این آقای خواننده ی فرضی یا همان شرکت کننده در مسابقه نیست. بحث بر سر نظارت بر پخش چنین برنامه هایی است...

شاید اگر این قضایا با سکوت همراه باشد روزی نمایش رقص واقعی هم در تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنیم ! کسانی که هنوز هم این چیزها برایشان مهم است و هنوز هم دغدغه ی این چیزها را دارند می توانند با روابط عمومی شبکه ی 3 ارتباط برقرار کرده و مراتب اعتراض خودشون رو به مسئولین مربوطه اعلام کنند.

روابط عمومی شبکه ی 3 (برای مشاهده ی تلفن ها و آدرس ایمیل سازمان کلیک کنید)

سخنی هم خطاب به مسئولین : باور کنید می شود هم در فضایی شاد (که دغدغه ی شماره ی 1 شماست) و مفرح و هم با رعایت شئونات اسلامی برنامه ساخت. اگر قرار است که خط قرمزها زیر پا گذاشته شود تا یک برنامه ی جذاب تهیه شود فرق شما با مسئولین برنامه های ماهواره ای و فرق برنامه های شما با برنامه های ماهواره چیست ؟؟

اگر واقعا فرقی نباید باشد بفرمایید. بنده پیشنهادهای درجه ی یک و فکرهای بکری برای جذب مخاطب برایتان دارم ...

 

و السلام علی من اتبع الهدی ... یا مهدی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کلید مسابقه خوانندگی شئونات تقلید خوانندگی مسابقه ی کلید آموزش خوانندگی

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1392 | 23:58 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.